Известие

Collapse
No announcement yet.

РЪЖДА ОКОЛО КАПАЧКАТА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре, не ми се спори Сега ако имаш една снимка да качиш да покажеш как се е получило с подкалника
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
      Да напълно !
      Значи мойта 92г си е от ръждавейките. То си е видимо особено около капачката на резервоара.
      sigpic
      Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
      BMW E30
      BMW E36

      Comment


      • #18
        Ами нямам снимки но то няма какво толкова да се гледа подкалник къп подкалник ,земаш някакви от морката квит да са 1-2 чяса се газуриш и си готов !
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
          сигурен ли си
          моята е 92 година!Не се бъркайте от годините,а за къде са правени!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            моята е 92 година!Не се бъркайте от годините,а за къде са правени!
            И за кои страни са ги поцинковали (или каквато и да е там защита) ?
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #21
              Айде стига,бе!Дайте нещо съществено.Да оплакнеме и ние очите и да ни се сгеят старите сърца!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                И за кои страни са ги поцинковали (или каквато и да е там защита) ?
                Колега,много глупости се пишат,но ние в тая секция все пак не сме дървени33 -ки те се тазлуичават много и са един базов мидел.Моята е произведена за гърция и е с повече екстри от познатата Имола,Имола има само в повече-кожения салон.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Просто ми стана интересно дали все пак има негниеща 33-ка.
                  Колко хубаво би било...
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                    Просто ми стана интересно дали все пак има негниеща 33-ка.
                    Колко хубаво би било...
                    Заповядайте!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      По моята също няма грам ръжда , а това за подзинковането така го пише в хисторито на алфа ромео ! Тогава алфа са били в криза и им е трябвало евтин модел за голямо разпространение и продажба ,това е станало след модела суд демек 83 та излязъл модела 33 за масова продажба от руска ламарина с боксер 1.2 1.3 1.5 карб той изправил алфа на крака продавал се е 11 гпдони през 90 та кризата за алфа свършила и те решили да направят модела който ги спъсил както трябва . От януари 1990 е пусната в производство новата гама на "33", която първоначално включва седем версии, между които шест бензинови двигатели боксер и една турбодизелова, ноември 92-ра започва монтирането на италянска подцинкована ламарина на всички модели 33 !
                      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря за информацията
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #27
                          Имолата има оригинално:спойлер,раздути прагове,чистачка на задия джам,халогени,полукожени седалки,говорители във вратите,кожен волан,5 бр. лети джанти,"климатик",модернизирани копчета по таблото,липсва дебитомер,захващането на макферсоните е различно и лайсни на праговете с надпис IMOLA.

                          Имал съм 4бр. 33-ки и повечето от изброените по-горе неща са липсвали.Все пак за евтина кола смятам,че има доста разлики от базовия модел.

                          Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                          Comment


                          • #28
                            ееее тя ималата заначи си е почти като ,QV много ескстренна

                            Comment


                            • #29
                              Ми тя си е чисто QV само дет двигателя не е 1.7 ами 1.4
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #30
                                ясна работа що в мобиле де само имоли има но като цяло 33 вече са си рядкост на пътя е честа гледка по моргите

                                Comment

                                Working...
                                X